Müasir benzin mühərrikləri üçün bi-sintetik (PAO + efirləri) əsasında yeni nəsil enerjiyə qənaət edən aşağı özlülüklü mühərrik yağı. Ən son API SP və ILSAC GF-6 standartlarına uyğun olaraq dizayn edilmiş, xüsusilə hibrid avtomobillər üçün tövsiyə olunur, lakin o, eyni zamanda, belə özlülükdə yağlar tələb edən və oxşar performans xüsusiyyətlərinə malik qeyri-hibrid avtomobillər üçün də uyğundur.
Aşağıdakı spesifikasiyalara və təsdiqlərə uyğundur:
SAE 0W-16
API SP RC
ILSAC GF-6B
HONDA Ultra Yaşıl
HONDA Ultra Next
HONDA 08215-99974
HONDA 08216-99974
HONDA 08232-P99S1LHE
MITSUBISHI MZ102661
MITSUBISHI MZ102662
MITSUBISHI DiaQueen ECO Plus
NISSAN Hibrid mühərriki KLANM-01A04 Extra Save X Eco
TOYOTA 08880-11005
Məhsulun xüsusiyyətləri:
Ultra aşağı kinematik (100°C-də) və aşağı yüksək temperaturda özlülük HTHS (150°C-də) və müstəsna anti-sürtünmə xüsusiyyətləri sayəsində bütün rejimlərdə üstün yanacaq qənaəti;
Yüksək effektli aşqar paketi və aşağı özlülüklü bi-sintetik baza ən ağır şəraitdə inamlı soyuq başlanğıcı təmin edir ki, bu da mühərrikin işə salınmasını və boş işləməsini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır;
O, yanma kamerasında, xüsusən də porşen halqaları və klapanlar sahəsində çöküntülər əmələ gətirmir və əla yuma və dispersiya xüsusiyyətlərinə və ən yüksək istilik oksidləşdirici dayanıqlığına görə, bütün digər mühərrik komponentlərində bütün növ çöküntülərlə effektiv mübarizə aparır və onları dəyişdirmə arasındakı bütün interval boyunca təmiz saxlayır;
Efir yağının komponentləri hətta həddindən artıq iş temperaturunda da yağ təbəqəsinin müstəsna möhkəmliyi sayəsində əla aşınmaya qarşı xüsusiyyətlər təmin edir ki, bu da əla nasos qabiliyyəti ilə birlikdə hətta "start-stop" sürmə rejimlərində də mühərrikin ömrünü əhəmiyyətli dərəcədə artırır;
Birbaşa enjeksiyonlu turbomühərriklər üçün yağın unikal tərkibi LSPI (Low Speed Pre-Alovlanma) yanacaq qarışığının vaxtından əvvəl alışmasının təsirini tamamilə sıfıra endirir;
Sızdırmazlıq materiallarına neytral. Sızıntıları aradan qaldırır, azaldılmış dəyişkənlik ilə birlikdə olduqca aşağı yağ istehlakını təmin edir və artan boşalma intervalına malikdir;
Mühərrikin ömrünü əhəmiyyətli dərəcədə uzadır. O, yağ dəyişdirmə intervalları uzadılmış (Uzun Ömür) və adi mühərriklərdə istifadə olunur.
API SP / ILSAC GF-6 və daha aşağı performans səviyyəsi tələb olunan avtomobillərin, yüngül yolsuzluq avtomobillərinin, furqonların və yüngül yük maşınlarının benzin mühərrikləri üçün nəzərdə tutulmuşdur. Avtomobillər üçün tövsiyə olunur: TOYOTA, HONDA, NISSAN, SUBARU, CHRYSLER, MITSUBISHI, MAZDA, SUZUKI. Yağ ağır yük maşınlarında və oxşar avtomobillərdə istifadə üçün uyğun deyil!
Müasir benzin mühərrikləri üçün bi-sintetik (PAO + efirləri) əsasında yeni nəsil enerjiyə qənaət edən aşağı özlülüklü mühərrik yağı. Ən son API SP və ILSAC GF-6 standartlarına uyğun olaraq dizayn edilmiş, xüsusilə hibrid avtomobillər üçün tövsiyə olunur, lakin o, eyni zamanda, belə özlülükdə yağlar tələb edən və oxşar performans xüsusiyyətlərinə malik qeyri-hibrid avtomobillər üçün də uyğundur.
Aşağıdakı spesifikasiyalara və təsdiqlərə uyğundur:
Məhsulun xüsusiyyətləri:
API SP / ILSAC GF-6 və daha aşağı performans səviyyəsi tələb olunan avtomobillərin, yüngül yolsuzluq avtomobillərinin, furqonların və yüngül yük maşınlarının benzin mühərrikləri üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Avtomobillər üçün tövsiyə olunur: TOYOTA, HONDA, NISSAN, SUBARU, CHRYSLER, MITSUBISHI, MAZDA, SUZUKI.
Yağ ağır yük maşınlarında və oxşar avtomobillərdə istifadə üçün uyğun deyil!