Əgər siz bu məqaləni oxuyursunuzsa, deməli, çox güman ki, onlayn alışın üstünlüklərini artıq dərk etmisiniz. Siz malın daşınması zamanı özünüzü qayğılardan azad edəcəksiniz – aldığınız malı göstərdiyiniz ünvana qısa müddətdə və ehtiyatla çatdıracağıq.
Münasib zamanda;
Kuryer malın çatdırılmasına bir saat qalmış sizinlə əlaqə saxlayacaq;
Malın xüsusi avtomobillərdə ehtiyatla daşınması;
Mərtəbədən asılı olmayaraq malın göstərilən ünvana çatdırılması (binada lift olmasa belə);
Malın qablaşdırmadan çıxarılması və nümayiş etdirilməsi;
Tələb olunduqda quraşdırma;
Cari gün ərzində saat 09:00-dan 16:00-dək rəsmiləşdirilən sifarişlər həmin gün çatdırılır. Saat 16:00-dan sonra rəsmiləşdirilən sifarişlər ertəsi gün çatdırılır. Malın əldə olmaması səbəbindən çatdırılmanın bir neçə gün təxirə salına biləcəyi hallar istisna təşkil edir. Вelə olduqda alıcıya mövcud vəziyyət barədə tam məlumat verilir.
Siz malın çatdırılmasını saat 09:00-dan 19:00-dək sifariş edə bilərsiniz.
Qiyməti 51 manat və daha yüksək olan yaxud ümumi dəyəri 31 manat və daha artıq təşkil edən mallar Bakı şəhəri ərazisində (Şamaxinka - Koroğlu metrosu - Bayıl qəsəbəsi) pulsuz çatdırılır. Sifarişin dəyəri 51 manatdan aşağı olduqda çatdırılmanın qiyməti 5 (şəhərdaxili) manat təşkil edir.
Bakı ətrafı kəndlər və qəsəbələrə çatdırılma haqqı sifarişin məbləğindən asılı olmayaraq 10 manat təşkil edir.
Sifariş verdiyiniz mal saytda rəsmiləşdirmə zamanı göstərdiyiniz ünvana çatdırılacaq. Saytdakı Şəxsi kabinetə daxil olmaqla çatdırılma ünvanının düzgünlüyünü və alıcının əlaqə nömrələrini yoxlayın.
Sizin malınız sifarişdə göstərilən tarixdə göndəriləcək və ünvana çatdırılmaya bir saat qalmış kuryer sizinlə əlaqə saxlayacaq.
Sizin malınız göstərdiyiniz məkana çatdırılacaq, istismar/istifadə təlimatına uyğun olaraq qablaşdırmadan çıxarılacaq və nümayiş etdiriləcək, həmçinin zəmanət talonu təqdim olunacaq. Diqqət: sifarişinizin rəsmiləşdirilməsi zamanı malın keyfiyyətini yoxlamaq məqsədi ilə anbarda qablaşdırmanın açılması həyata keçirilir.
Siz malın və xidmətin dəyərini əmtəə çekinə uyğun olaraq öncədən yaxud çatdırılma xidmətinin əməkdaşına bilavasitə ödəməlisiniz.
Malı aldığınızı öz imzanızla təsdiq etməlisiniz. Əgər iradlarınız varsa, onları Əmtəə qəbzinin “Xüsusi qeydlər” bölməsində göstərməlisiniz. Mal sifarişdə və Əmtəə qəbzində soyadı, adı, atasının adı qeyd olunmuş alıcıya yaxud onun səlahiyyət verdiyi şəxsə təqdim olunur.
Siz Şəxsi kabinetinizdə yaxud Əlaqə mərkəzinə zəng etməklə malın çatdırılma ünvanını və tarixini dəyişdirə bilərsiniz.
Sifariş rəsmiləşdirilərkən ünvan düzgün yazılmadıqda, göstərilən müddətdə sifarişçi öz yerində olmadıqda biz malı təhvil verə bilmirik və təkrar çatdırılmaya görə sifariş rəsmiləşdirilərkən göstərilən endirim nəzərə alınmadan yenidən ödəniş aparılmalıdır.
Əgər çatdırılma ünvanında girişə məhdudiyyət (buraxılış sistemi yaxud ödənişli giriş) tətbiq olunursa, siz giriş üçün icazə almalısınız. Əks təqdirdə çatdırılma yalnız ödənişli yaxud məhdudlaşdırılmış girişə qədər mümkün olacaq. Pilləkən keçidləri və qapı yerləri boş olmalı və qablaşdırılmış malı mənzilə rahat keçirməyə imkan verməlidir. Malı mənzilə (ofisə) keçirmək imkanı olmadıqda mal çatdırılmanın mümkün olduğu yerdə qalır.
Malın çatdırılması sifarişdə göstərilən ünvana yanaşma yolları mövcud olduqda həyata keçirilir.
Razılaşdırılmış vaxtda malın çatdırıldığı ünvanda olmayacağınız təqdirdə Çatdırılma xidmətinin əməkdaşları sizi 15 dəqiqə ərzində gözləyəcəklər. Daha sonra mal anbara göndəriləcək.
Əgər Çatdırılma xidmətinin əməkdaşı malın mərtəbəyə qaldırılmasına, qablaşdırmanın açılmasına, quraşdırılmasına və qoşulmasına görə əlavə ödəniş tələb edərsə, həmçinin çatdırılma qaydalarının pozulduğu digər hallarda əlavə ödənişə, eləcə də quraşdırma və qoşulma ilə bağlı xidmətlərə razılıq verməməyinizi və bu barədə Əlaqə mərkəzinə məlumat verməyinizi xahiş edirik.
Mebelin daşınması və malın quraşdırılması ilə bağlı işlər çatdırılma xidmətinə daxil deyil. Siz Əlaqə mərkəzinə zəng etməklə malın quraşdırılmasını və ona xidmət göstərilməsini sifariş verə bilərsiniz.
Malın iş qabiliyyətinin yoxlanılması Çatdırılma xidməti əməkdaşlarının iştirakı ilə aparılır. Texnikanı işə salmazdan öncə onun istismar qaydaları ilə tanış olmağınızı tövsiyə edirik.
Zəmanət talonu yaxud malın istismarına dair təlimat olmadıqda Əlaqə mərkəzinə müraciət edə bilərsiniz.
Malın xarici görünüşü, komplektasiyası sizi qane etmədikdə onun qəbulundan imtina edə bilərsiniz, lakin Əmtəə qəbzində imtinanın səbəbini göstərmək zəruridir.
İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında Qanuna müvafiq olaraq malı 14 gün ərzində dəyişdirmək yaxud qaytarmaq imkanınız var. Mübadilə və qaytarmanın tam şərtlərini www.megamart.az saytında yaxud Əlaqə mərkəzinin telefonları vasitəsilə dəqiqləşdirə bilərsiniz.
İstənilən məsələ ilə bağlı Əlaqə mərkəzinə müraciət edə bilərsiniz. Telefon nömrələri: (+99412) 310-39-10; (+99470) 944-47-02.