İlin sonunadək X sosial şəbəkəsi (keçmiş Twitter) yəhudilərlə bağlı açıqlamaları və böyük şirkətlərin bədbəxt olduğu sahibi İlon Maskın Qəzza zolağındakı münaqişəsi səbəbindən 75 milyon dollara qədər reklam gəliri itirə bilər. Bu barədə noyabrın 24-də New York Times (NYT) məlumat yayıb .
"X sosial şəbəkəsi onlarla böyük brendin onunla əməkdaşlığı dayandırmasından sonra ilin sonuna qədər 75 milyon dollara qədər reklam gəliri itirə bilər", - materialda deyilir.
Həmçinin bildirilir ki, Airbnb, Amazon, Coca-Cola və Microsoft X-də reklamı dayandırıb. Ümumilikdə, 100-ə yaxın brend artıq Maskın sosial şəbəkəsində reklam verməkdən imtina edib və 200-ə qədər şirkət əməkdaşlığı dayandıra bilər.
Qəzetin qeyd etdiyi kimi, reklamın dondurulması ilin son üç ayı ərzində baş verir ki, bu da ənənəvi olaraq sosial media şirkəti üçün ən güclü rübdür.
Bundan əvvəl, noyabrın 18-də X Corp. qeyri-kommersiya təşkilatı (NPO) Media Matters for America , həmçinin X sosial şəbəkəsinə (keçmiş Twitter) qarşı çıxan digər şirkətlərə qarşı iddia qaldıracaq. Maskın qeyd etdiyi kimi, iddia ABŞ- da bazar ertəsi, noyabrın 20-də “bir saniyədən sonra” açılacaq .
Noyabrın 17-də Disney, Warner Bros. Discovery və bir sıra digər iri şirkətlər amerikalı sahibkar və milyarder İlon Maska məxsus X sosial şəbəkəsində öz reklamlarını yerləşdirməkdən imtina ediblər . Disneydən başqa Wish, Lionsgate, Comcast NBCUniversal, IMB, həmçinin Paramount və Sony Pictures kimi korporasiyalar sahibkarla əməkdaşlıqdan imtina ediblər.