Volkswagen elektromobilləri mexaniki transmissiyanın analoqunu alacaq
Almaniyanın avtomobil nəhəngi Volkswagen elektromobillər üçün mexaniki sürət qutusunun ( MT ) analoqunu sınaqdan keçirməyə başlayıb.
Volkswagen-in qlobal tədqiqat və inkişaf şöbəsinin rəhbəri Kay Qrünitz bildirib ki, korporasiya mexaniki sürət qutusu olan elektromobili sınaqdan keçirib. Göründüyü kimi, mexaniki transmissiya alman markasının bəzi modellərində seçim kimi görünə bilər.
Eyni zamanda, Qrunitz özü qeyd etdi ki, o, elektromobildə ötürücüləri əl ilə dəyişməyi sevmir. Şirkətin top menecerinin sözlərinə görə, o, elektrik mühərrikli avtomobilləri səssizliyi və hamarlığına görə qiymətləndirir.
Elektrikli avtomobillərdə daxili yanma mühərrikli avtomobillər kimi ənənəvi güc aqreqatı yoxdur. Tipik olaraq, fırlanma anı birbaşa sürücülük sistemindən istifadə edərək elektrik mühərrikindən təkərlərə ötürülür. Bunu Kay Qrünitz də təsdiqləyib, mexaniki sürət qutusunun dekorativ funksiyalara malik olacağını qeyd edib.
Volkswagen həmçinin bildirib ki, gələcək elektrik modelləri dişliləri və mühərrik səslərini dəyişdirərkən baş verən zərbələri simulyasiya edən sistem əldə edə bilər. Qrunitz qeyd edib ki, müştərilərdən tələb olarsa, bu baş verəcək. Motor Authority jurnalistlərinin dediyinə görə, elektrikli avtomobillər üçün mexaniki transmissiyalar artıq Toyota və General Motors tərəfindən patentləşdirilib.
Noyabrın sonunda məlum oldu ki, Xiaomi Korporasiyası 2025-ci ilin birinci yarısında ikinci istehsal olunan elektrik avtomobilini təqdim edəcək. O, Tesla Model Y ilə rəqabət aparacaq krossover olacaq.